Shop Mobile More Submit  Join Login
The Legend of Korra Book 2: The First Avatar Wan?? by Cloudy-0w0 The Legend of Korra Book 2: The First Avatar Wan?? by Cloudy-0w0
I think that's what it's called...

"First thing in the morning" he says, ended up being first thing I get home from work lol.

Anyways this is for :iconezzieskull: hope you don't laugh too hard at how I screwed up haha.

Don't ask me why I did the Assassin's Creed thing with him, I guess it's because I saw him with a hood thing and I thought of that, by the way I got the new pirate AC the other day and it is AWESOME! I was going to play it tonight buuut I've got more work in the morning so I am outta here, night people's! :sleep: 
Add a Comment:
 

The Artist has requested Critique on this Artwork

Please sign up or login to post a critique.

:icontengu-arts:
Tengu-Arts Featured By Owner Jul 31, 2014  Professional Digital Artist
The Wan and only.... XD

Looks great! Especially his expression on the far left portrait! 
Reply
:iconcloudy-0w0:
Cloudy-0w0 Featured By Owner Aug 31, 2014
Cheers mate. :meow:
Reply
:iconrtrumbs:
rtrumbs Featured By Owner Nov 1, 2013  Hobbyist
Oh, wow! I really need to get around to watching Korra XD again, the shading is awesome, especially on the nose!
Reply
:iconcloudy-0w0:
Cloudy-0w0 Featured By Owner Nov 3, 2013
Thanks, I've never actually seen this in my life haha.
Reply
:iconrtrumbs:
rtrumbs Featured By Owner Nov 4, 2013  Hobbyist
Really? Haha, nice. Yeah, people keep telling me to watch it, so I should probably get around to it soon... XD
Reply
:iconfirst-avatar-wan:
First-Avatar-Wan Featured By Owner Oct 31, 2013
This is really fantastic. I think you did a great job of capturing different emotions and I really like your depiction of him with his hood on.
Reply
:iconcloudy-0w0:
Cloudy-0w0 Featured By Owner Nov 3, 2013
Haha the Assassin look.. 

Thanks soo much! :huggle: 
Reply
:iconfirst-avatar-wan:
First-Avatar-Wan Featured By Owner Nov 4, 2013
Yes, the assassin look is awesome! You're welcome! :) (Smile)
Reply
:iconadamexe20a:
adamexe20a Featured By Owner Oct 30, 2013  Hobbyist Traditional Artist
wow awesome!!!
Reply
:iconcloudy-0w0:
Cloudy-0w0 Featured By Owner Nov 3, 2013
Thank you! :hug:
Reply
:iconadamexe20a:
adamexe20a Featured By Owner Nov 4, 2013  Hobbyist Traditional Artist
kindly pls visit my gallery.. and maybe you can give a review of my fanart, fanfic, fanmade manga...
:)
Reply
:iconpakozx5:
pakozx5 Featured By Owner Oct 30, 2013  Student Digital Artist
*o* the first one! it's so amazing!
he was like smithy weber jeger man jensen he was the number one! *w*
Reply
:iconcloudy-0w0:
Cloudy-0w0 Featured By Owner Nov 3, 2013
lmao, thanks. :)
Reply
:iconpakozx5:
pakozx5 Featured By Owner Nov 3, 2013  Student Digital Artist
You welcome! :3
Reply
:iconezzielynn:
EzzieLynn Featured By Owner Oct 30, 2013  Student General Artist
:iconhappytearsplz:
SO FRICKING BEAUTIFUL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Reply
:iconcloudy-0w0:
Cloudy-0w0 Featured By Owner Oct 30, 2013
Really? I thought his skin was too.. you know? you like it so I'll leave it at that lol.

Thanks. :iconyuinodplz: 
Reply
:iconezzielynn:
EzzieLynn Featured By Owner Oct 30, 2013  Student General Artist
It's so awesome! I love it!
Can I have a print of it? :iconawwwplz:
Reply
:iconcloudy-0w0:
Cloudy-0w0 Featured By Owner Oct 30, 2013
How do I do that? 
Reply
:iconezzielynn:
EzzieLynn Featured By Owner Oct 30, 2013  Student General Artist
Hmmmm ... I guess I could ask you to mail it to me ...
?????
Do you want mullah for it?
Reply
:iconcloudy-0w0:
Cloudy-0w0 Featured By Owner Nov 3, 2013
I think I print made it.. I mean made it a print lol.

I could mail it to you but it's only a piece of A4 photocopy paper with some drawing on it lol, almost seems like a waste of time, but you wouldn't have to pay for it that way so yeah, whatever suits you. 

(And that's a no, I don't want any monies for it. :aww: )
Reply
:iconezzielynn:
EzzieLynn Featured By Owner Nov 3, 2013  Student General Artist
Hmmmmm .... I'll note ya :D
Reply
:iconcloudy-0w0:
Cloudy-0w0 Featured By Owner Nov 3, 2013
:iconyuinodplz: 
Reply
Add a Comment:
 
×
  • Art Print
  • Canvas
  • Photo
Download JPG 6477 × 3842




Details

Submitted on
October 30, 2013
Image Size
6.2 MB
Resolution
6477×3842
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
1,079 (1 today)
Favourites
36 (who?)
Comments
22
Downloads
7
×